Forum Gündemi:
Hoşgeldin, Ziyaretçi:  Üye Ol avatar

WarRockTUBE - Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu !
WarRockTUBE - Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu !

WarrockTube Kullanıcılarına Özel İmza Oluşturucu Aktif [TIKLA]
xbeawolf Otobiyografi

xBeawolf     Warrock Oyuncu Biyografileri     1819     2
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
xbeawolf Otobiyografi
#1
Herkese selam olsun;

Bende anlatayım bari boş kalmasın yerim.Smile

Öncelikle uzun bi yazı olacağını belirteyim.Sıkılmadan okuyun.^^.Oyuna 2007 Haziran ayı sonlarında 14-15 senedir hala arkadaşım olan [Murat] sayesinde başladım.Bi gün çağırdı "kanka süper bi oyun buldum"felan dedi.Baktım oyun hoşuma gitti.Bende eve gidip indirdim oyunu.Tabi ilk oynayışım daha oyunu.1 günde 1 adam vurunca sevinirdim.^^.Ama hırsla devam ettim oyuna.Ara ara bıraktığım oldu 3-4 ay okul nedeniyle.İlk charımın adını hatırlamıyorum.Sürekli hesap açıp farklı farklı oynardım.Fakat oyuna tamamen dönüş yaptıktan sonra ilk nickim 159hasan'dı.Bu zamana gelene kadar 2 sene geçmişti.30 lvl e kadar "Dar Alan" da kastım charı..Ama charım bomboştu.Sonra dolu charlar aramaya başladım.Lobby'e aw50f'li char satın alınır diye yazıyodum.Biri pm attı.s1cmisher gibi bişeydi tam hatırlamıyorum.52 lvl'di.Dedi gel aw50f mi gösteriyim.Yalan söylemediğimi gör felan.Battle Group da "Pargona East" mapini açtı.Gösterdi silahı bana.Ama benim dikkatimi silahtan çok helikopterler çekti.Birden geniş alan merakı başladı bende.O adam sayesinde geniş alan'a başladım.Orda dar alandan çok daha fazla zorlandığımı gördüm.Çünkü dar alanda silahı olan vuruyo.Burda yetenek işi.Helikopter kullanamazsan ölürsün.Zamanla çözmeye çalıştım ama olmadı.Odalarda iyi heli sürdüğünü gördüklerimden hep yardım istiyodum.Bikaç bişey öğretin felan diye.Sağ olsun srcnakar12 gel öğreteyim sana dedi.Clan'ına aldı bikaç bişey gösterdi.1 aç içinde heli'yi sürebilip yerdekileri vurabiliyodum.Bi zaman sonra az çok tanınır oldum bg'de.O zamanlar da bana heli sürmesini alıştıran srcnakar12 ile tartışmıştık.Birbirimize küfür ediyoduk sürekli.Bu arada o zamanlar srcnakar12(Sercan)'ı Türkiye serverinde yenebilen yoktu.Beni bi hırs bürüdü.Yenicem arkadaş dedim.Sercan'la sürekli küfürleşip vs istiyodum.Bi gün sinirlendi "sen kimsin beni yeniceksin ben sana öğrettim zaten" dedi.Başladık vs'ye.Daha önceki konularımda da dediğim gibi.[Bg vs'leri 3 ya da 5 de biter].O vs de srcnakar12'yi 5-4 yendim.Ve bi güven oluştu bende.Sonrasında Türkiye serverindeki iyi olarak bilinen herkesle attım ve yendim.İnternational'a geçtim.Orda da birçok kişiyle attım.Bazılarını yendim bazılarına yenildim.Geliştikçe geliştim.En son olarak dünya çapında tanınmış en iyi oyuncularla attım.En iyi olarak sayabileceğim 3 kişi.3'ünden 2 sini yendim.1'yle berabere kaldım.Ve sonunda Europa_2,İnternational serverinde de tanındım.Şuan gidip sorsanız xbeawolf kim diye.Size bazılarımı adımla beraber söyler,diğerleri "evet tanıyorum çok iyi md500'cü"der.Bu kadar zaman içerisinde "tipik" klanı haricinde klana girmemiştim.Sonra Turkish Stars diye klan kurdum.Tr'deki bg'nin iyi oyuncularını topladım.Fakat dar alan maçlarında hiçbişey yapamıyolardı.Bu yüzden bu sefer dar alan'a hırs yaptım.Wr'yi 4 buçuk senedir oynuyodum(cqc,bg dahil).Ve işte şu 4-5 aydır da cqc deyim.Çoğu kişi ovc dedi bana.Hala da deniliyo.Size şunu diyeyim Geniş Alan'da bi oynayın.Görün yani nası bişey bakın.Benim geniş alandan kazandığım en büyük avantaj fare kontrolümdür.Çünkü hava araçlarını kullanabilmek için el ayarının çok iyi olması gerekiyo.Bu yüzden cqc tekrardan döndüğümde eskisinden çok daha iyi oynar bi şekilde döndüm.Ve hala de cqc'de devam ediyorum.Bazen Turkish Stars ve öncesinden de arkadaşım olan xairhawk:Ahmet'le Conturas atarız.Yoksa fazla girmiyorum geniş alana artık.1v1 atıyorum arada md500.O kadar.Clan olarak;Şuandaki bulunduğum Clan olan "WuP" ortamımdan çok memnunum.Tüm clan'lar bozulsa da biz burdayız Goz.Size anlatabileceğim en kısa hikayem de budur.

Ve benim de hikayemin sonuna geldik arkadaşlar.Bu kadar yazıyı bıkmayıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Sağlıcakla kalın.Goz
Cevapla
#2
Sıkılmadan hepsini okudum.Eline sağlık, güzel olmuş.
Cevapla
#3
Okudum la bende yazayım zaman geçsin
Cevapla


Anahtar Kelimeler

xbeawolf Otobiyografi, xbeawolf Otobiyografi indir, xbeawolf Otobiyografi Videosu, xbeawolf Otobiyografi online izle, xbeawolf Otobiyografi Bedava indir, xbeawolf Otobiyografi Yükle, xbeawolf Otobiyografi Hakkında, xbeawolf Otobiyografi nedir, xbeawolf Otobiyografi Free indir, xbeawolf Otobiyografi oyunu, xbeawolf Otobiyografi download


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [ NOSTALJI ] Otobiyografi ~ soL Berk. 10 3,613 18-10-2012, Saat:07:09
Son Yorum: SERQUEZ
  YasinKrk Warrock Otobiyografi. YasinKrk 20 6,321 01-09-2012, Saat:02:28
Son Yorum: xChester
  Hakkımda / Otobiyografi akrep 22 6,747 10-08-2012, Saat:02:21
Son Yorum: VodkaVisne#

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar:

WRT

WarRockTube

Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu