En baştan başlıyorum anlatmaya.Sene 2007 filan,abim geldi kanka gel bi oyun buldum arada oynarız filan diye.Girdi oynadı filan ama laptoptu kasıyodu.Bizde oyun süper falan sandık ama değilmiş.Neyse oynadık falan baktık oyun güzel baya sarmaya başladı.Abim göreve gidince bende 1-2 ay kadar oynamadım oyunu.Sonra bi bilişim dergisinde gördüm ve yine aklıma geldi indirdim kurdum.Üyelik falan filan derken 'skillfully' i açtım.ilk 29 levele kadar kastım pre nedir falan bilmiyorum ha
29 levelde pre aldım oynadım baktım silahlar güzel oyun güzel.Estergon clanının odasına girdim 7w1 den el alınca sağolsunlar clana cağırdılar.Mehmet abi çağırdı clana girdim bende.Ortam güzel cart curt derken oyunda baya zevkli hale gelmeye başladı.Orda bi sürü iyi insan tanıdım.Büyüğüyle küçüğüyle.Sonra bi güzelde maçları kazanmaya başlayınca tadından yenmez oldu oyun.Oyunda sinirli bi yapıya sahip olduğum için babam tarafından baya bi hırpalandım.Abimden dayak yedim.Ama oyun öyle bi sardıki tamamen hastalık.Bırakamıyosun.İstesende istemesende aklının bi köşesinde muhakkak duruyor.Skillfullyi sattım 50 tl ye.Ve clandan bi abimizin çarıyla oynamaya başladım.Estergon45'di nicki.Beni oyunda tanıyanların yarısından çoğu bu hesapla tanıdı.Estergon'da ipler benim elimdeydi.Takımı ben yönetiyordum,ben adam alıyordum,ben adam atıyordum vesaire vesaire.Artık son zamanlarda işler değişti.Clana yeni elemanlar geldi.Pabucumuz dama atıldı adımız nanköre çıktı falan filan derken.Bende dayanamadım çıktım clandan.Ama dedim ki ben çıkarsam bitersiniz.İnanmadılar usta.Ben çıkmadan önce yaklaşık olarak clanda 25-30 kişi kadar vardı.Ben çıktıktan sonra En başta can dostum güzel insan İsmaailx clandan çıktı ardından box3rr Emre.Ve şu an da WUP clanının kurucuları yani Bülent ve Bekir clandan ayrıldılar.Ardından mustafa burhan falan filan derken hepsi çıktılar.Sonrada ben hain oldum,neymiş efendim Semih kafasına koymuş Estergon'u dağıtmayı.Neyse bitti artık.Ordan çıktıktan sonra biraz boşluk hissettim ne yalan söyleyim ama demekki oyunda birazcık arkadaşımız eşimiz dostumuz varmış ki clanlarına cağırdılar.Söylemeye gerek yok şimdi onları.Sonrasında Hakan Abi (Sayanora) ile bi [ ARGO ]şam maç yaptık.Ben Metin abi Hakan abi ve MvpTeacher (Vehbi)Tek oyun sonra Hakan abi clana cağırdı bende kabul ettim.Girdim NBK Clanına yaklaşık 2 ay kadar oldu zannedersem.Ordaki yapı biraz farklı yani en başta lider denen bişey yok.Ayrıca maç esnasındaki sinirli tavırlarımı orda pek gösteremiyorum.Benden büyükler var ve alışkın değiller.Çünkü ortamı maç kazanmak üzerine kurmamışlar.Bende sırıtıyorum tabi ortamda.Maç esnasında ben kendimi kaybediyorum.Az çok tanıyorsunuz.Kendime engel olamıyorum hele yenildiğim zaman varya biyerleri kırasım hatta 1 yıl para biriktiğim aldığım şu kasayı fırlatasım geliyo balkondan aşağı.(Ama yemiyo) O yüzden maç içinde yaptığım f2 lerden dolayı,takım arkadaşlarıma ettiğim egzotik ve aşağılayıcı laflardan dolayı çok özür diliyorum.Bu yazdığım hikayenin %10'udur.Çok uzun yazıp canınızı sıkmak istemedim,özetledim

Okuduğunuz için teşekkür ederim.







![[Resim: 2151954428.png]](http://www.speedtest.net/result/2151954428.png)