Forum Gündemi:
Hoşgeldin, Ziyaretçi:  Üye Ol avatar

WarRockTUBE - Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu !
WarRockTUBE - Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu !

WarrockTube Kullanıcılarına Özel İmza Oluşturucu Aktif [TIKLA]
[ NOSTALJI ] Otobiyografi ~ soL" />[ NOSTALJI ] Otobiyografi ~ soL

Berk.     Warrock Oyuncu Biyografileri     3614     10
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ NOSTALJI ] Otobiyografi ~ soL
#1
Öncelikle ünlü kişi otobiyografilerine yazıcaktım da adminleri uğraştırmak istemedim hadi yine iyisiniz Tongue Öncelikle şunu belirteyim ki bu yazıyı kimse okumak zorunda değil ondan okuyup saçma sapan yorumlar atmayın veya öncelikle den sonrasını okumadım yazmayın biliyoruz ki burada kimse inci de 1. nesil yazar değil kendinizi düşürmeyin neyse yazıma başlıyım ufaktan . Ve okuyan herkese teşekkürler

- Bundan 6 sene önce kuzenimle inndir.com dan birşey indirirken yukarıda WarRock resmini gördüm . bi sniper vardı bg de bi yerde duruyodu. Ben call of duty tarzı online olmayan bir oyun sandım. La Osman oyuna bak çok şekil duruyo dedim ve başladık indirmeye her neyse oyun indi falan ilk nickimizde berkosman9 du. ( rezillikSad ). girdik oyuna reislige bak bg ye giriyoruz o zamanlarda Cs meşur ctrl ye basıyoz eğilmiyo millet yere yatıyo soruyoruz abi nasıl eğiliyonuz yatıyosunuz diye 18 . Öğrendik falan sonra 11 level olup Psg alıcaz pre falan 9 leveliz çar kasılmıyo 1 ayda 9 level olduk bende bi google ye WarRock Hile yazıyım dedim yazmaz olaydım indirdim ilk karşıma çıkanı oyuna girdim ohh dedim uçucam falan tam girdim Marien e Bi uyarı geldi K2 Network falan ( Liseliler Bilmez , K2 , GF , Nexon Smile ) bi tıkladım oyundan attı sonra ban Osmana soyledim bana bi sövdü önce ondan sonra yeni çar açtık berkosman8 diye ona da hack bulduk ben okuldan Çağrıyı başlattım hack falan buldum o zamanlar Winchester la Scorpion hack vardı ( Scorpion hp götürmüyodu Sad ) oynadık falan sonra Erdi yle Tanıstım ( Bycash39 ) o zamanlar Timelord muydu neydi oynadık falan ben 1 level o 12 ydi p90 falan vardı [ ARGO ]ıyodu hey gidi günler sonra günler ayları , aylar yılları kovaladı 1 sene sonra falan Erdiyi gördüm Facebook da konuştuk falan beni Warrock Lords Clan'a aldı. O zamanlar Öyken Abi askerdeydi Karamm vardı aldılar beni clana falan ilk clanımdı efsaneydi hey bee orda oynadık maç falan attık hep yenildik yenile yenile yenmeyi bile öğrenemedik hep yenildik Sad . Sonra 1st diye clan kurdum yennilmez vardı onunla oynadık falan OPS yapıyoduk full hep yeniliyoduk yine yenilgi yine hüsran Sad . Sonra WLC ye geri döndüm Erkell le Yunus geldi , Berkle tanıştık falan aklıma girdi pezo AFT falan kurdular gittim öyle oynadık falan filan onlardan çok şey kaptım geliştim de geliştim sonra (biraz atlıyım ben bile sıkıldım Kahkaha ) burakber8 le tanıştım AFT deyken JFP yle full maç atıyodum Karaqum ögrendim oynadık oynadık orda hep yeniyoduk sonra ben JFP ye girdim oynadım onlarla rain le falan tanıştım sonra oyunu bıraktım 2-3 ay sonra yine başladım AFT ye girdim sonra oynarken burakber i gördüm ts falan istedim onlarla takıldım sonra Erkell yine beni AFT ye aldı sümük gibi yapıştı kfgskjdgk . Sonra MoD a girdim en verim aldığım zamanlardı . Sonra Erkell i aldırdım falan oynadık sonra Stormpow3rx in şeyligine clandan atıldım gibi bişey oldu CDY a girdim orası da çok iyiydi köksal abi semih mariano falan sonra beni MoD a yine çagırdılar en iyi oynadıgım zamanlardı geri gittim oynadık herkesi yendik kimse karşımızda duramıyodu sonra Erkell le turnuvadan önce bizimkilere şaka yapalım dedik ViP le vFR ye başvuru yaptık vFR aldı öyle bizimkilere söyledik bunlar bize sg dedi bizde sinirlenip çıktık ben Balıkesir'deydim Erkell turnuva da akmış Turnuva iptal edilmiş bi 45 kill için ASDa.sçd.asd sonra MoD dakileri vFR ye aldırdık daha da sonra erkell yine çıktı AFT gitti sonra yine aldırdım yine gitti yine aldırdım en son onlara gittim kalmaya Owner geldi onu da aldırdık sonra geldi bozdu resmen clanı Kahkaha FA yı kuralım dedi tamam kuralım dedik kurduk sonra erkell sattı gitti bende çıktım MoD u kurdum ama kimse online degildi yendik yenildik sonra kapattım bişey oldu da . Şimdi internetim olmadığından oynayamıyorum aslında oyunu bırakıcam diye interneti ödemedim şimdi bi ts ye giriyim dedim girmez olaydımm yine başlıcam 501 lira bayılıp açıcam interneti tam gaz devam bide clana girer takılırız olmadı bi Famas sıkar mutluluklar dileriz...

Okuyan herkes 14
Cevapla
#2
Seni gidi haker asdjsajdas Kahkaha scorpion damage işliyordu lan ben öyle hatırlıyorum hackte o zamanlar Kahkaha
Cevapla
#3
(18-10-2012, Saat:01:30)WuPStronger Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Seni gidi haker asdjsajdas Kahkaha scorpion damage işliyordu lan ben öyle hatırlıyorum hackte o zamanlar Kahkaha
yok la işlemiyodu Kahkaha
Cevapla
#4
(18-10-2012, Saat:01:31)JamaicanGold Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18-10-2012, Saat:01:30)WuPStronger Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Seni gidi haker asdjsajdas Kahkaha scorpion damage işliyordu lan ben öyle hatırlıyorum hackte o zamanlar Kahkaha
yok la işlemiyodu Kahkaha

ben yerin altından scorpla vuruyordum yani öyle hatırlıyorum asdhasdhash Kahkaha
Cevapla
#5
(18-10-2012, Saat:01:33)WuPStronger Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18-10-2012, Saat:01:31)JamaicanGold Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18-10-2012, Saat:01:30)WuPStronger Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Seni gidi haker asdjsajdas Kahkaha scorpion damage işliyordu lan ben öyle hatırlıyorum hackte o zamanlar Kahkaha
yok la işlemiyodu Kahkaha

ben yerin altından scorpla vuruyordum yani öyle hatırlıyorum asdhasdhash Kahkaha
heykır a bak sen Kahkaha
Cevapla


Anahtar Kelimeler

Otobiyografi ~ soL, Otobiyografi ~ soL indir, Otobiyografi ~ soL Videosu, Otobiyografi ~ soL online izle, Otobiyografi ~ soL Bedava indir, Otobiyografi ~ soL Yükle, Otobiyografi ~ soL Hakkında, Otobiyografi ~ soL nedir, Otobiyografi ~ soL Free indir, Otobiyografi ~ soL oyunu, Otobiyografi ~ soL download


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  xbeawolf Otobiyografi xBeawolf 2 1,818 18-10-2012, Saat:12:45
Son Yorum: Berk.
  YasinKrk Warrock Otobiyografi. YasinKrk 20 6,321 01-09-2012, Saat:02:28
Son Yorum: xChester
  Hakkımda / Otobiyografi akrep 22 6,747 10-08-2012, Saat:02:21
Son Yorum: VodkaVisne#

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

WRT

WarRockTube

Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu