Forum Gündemi:
Hoşgeldin, Ziyaretçi:  Üye Ol avatar

WarRockTUBE - Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu !
WarRockTUBE - Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu !

WarrockTube Kullanıcılarına Özel İmza Oluşturucu Aktif [TIKLA]
Merhabalar.

Sharapnell     Video     2843     10
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Merhabalar.
#6
Warrock 68 Level Famas&tmp retli çar satılır 200 tl Kahkaha
[Resim: pb0mj.png]
[Resim: khwc7.jpg]
Cevapla
#7
(22-12-2013, Saat:03:28)uNerreicht Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-12-2013, Saat:03:08)SERQUEZ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu oyun artık gereksiz insanların oyunu oldu dostum . bozulmak için başlıcaksan buyur gel .

Hala düzgün insanlar mevcut lakin herkesin, her ortamın isteklerini karşılayabilicek düzene sahip değiller. Tıpkı oyunun ilk yılları gibi, birbirlerine saygıyla yaklaşan insanların olduğu topluluk hala mevcut.

Gel gelelim eski oyuncu kalmadı, yenilerde bunun kıymetini anlayamadıkları için yükselme sendromunu yaşıyorlar hala.

Aynen öyle.Şu oyun sadece Türk'lerden ibaret değil.Bi çıkın bakın yabancı clan'lara girin.3 senedir yabancı clan'larla haşır neşirim fakat Battle Group olduğu için kıyas yapamam tam olarak ama.Son 3 ayda çeşit çeşit Dar Alan clan'larında geziyorum.Bir tane clandan da Türk clanlardaki gibi tepki görmedim.Onlar da biliyo xbeawolf 87 lvl char'ın ban yediğini.Kimle konuşsam üzüldüm senin adına,nexon'un saçmalığı diyolar.Burda kendi clan'ımdaki adam tutup bana ciddi ciddi "Hack mi kullandın la xbeawolf'da doğruyu söyle" diyebiliyor.O yüzden WR'yi sadece East'ta atılan maçlardan ibaret olarak görmemek lazım.
Cevapla
#8
(22-12-2013, Saat:05:57)xBeawolf Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-12-2013, Saat:03:28)uNerreicht Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-12-2013, Saat:03:08)SERQUEZ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu oyun artık gereksiz insanların oyunu oldu dostum . bozulmak için başlıcaksan buyur gel .

Hala düzgün insanlar mevcut lakin herkesin, her ortamın isteklerini karşılayabilicek düzene sahip değiller. Tıpkı oyunun ilk yılları gibi, birbirlerine saygıyla yaklaşan insanların olduğu topluluk hala mevcut.

Gel gelelim eski oyuncu kalmadı, yenilerde bunun kıymetini anlayamadıkları için yükselme sendromunu yaşıyorlar hala.

Aynen öyle.Şu oyun sadece Türk'lerden ibaret değil.Bi çıkın bakın yabancı clan'lara girin.3 senedir yabancı clan'larla haşır neşirim fakat Battle Group olduğu için kıyas yapamam tam olarak ama.Son 3 ayda çeşit çeşit Dar Alan clan'larında geziyorum.Bir tane clandan da Türk clanlardaki gibi tepki görmedim.Onlar da biliyo xbeawolf 87 lvl char'ın ban yediğini.Kimle konuşsam üzüldüm senin adına,nexon'un saçmalığı diyolar.Burda kendi clan'ımdaki adam tutup bana ciddi ciddi "Hack mi kullandın la xbeawolf'da doğruyu söyle" diyebiliyor.O yüzden WR'yi sadece East'ta atılan maçlardan ibaret olarak görmemek lazım.

"Hack mi kullandın la xbeawolf'da doğruyu söyle" diyebiliyor.

Kendin kabul etmedin mi burada ifşan olmadı mı senin? İnan kendi klanında bunu söyleyebiliyorlarsa sana bir bildikleri vardır.

Saygım sonsuzdur abilerimle oyun oynamak için nelerimi vermem ama hakkımızın yenmesine de göz yumamam yani
Cevapla
#9
Bazı sorgulara insanları tanıdıktan sonra karar verin. İnanmak yerine düşünmek mantıklı olan.
All Rights Reserved


[Resim: 9rc4sla.png]
WWW
Cevapla
#10
(22-12-2013, Saat:07:20)Niiez Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-12-2013, Saat:05:57)xBeawolf Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-12-2013, Saat:03:28)uNerreicht Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(22-12-2013, Saat:03:08)SERQUEZ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: bu oyun artık gereksiz insanların oyunu oldu dostum . bozulmak için başlıcaksan buyur gel .

Hala düzgün insanlar mevcut lakin herkesin, her ortamın isteklerini karşılayabilicek düzene sahip değiller. Tıpkı oyunun ilk yılları gibi, birbirlerine saygıyla yaklaşan insanların olduğu topluluk hala mevcut.

Gel gelelim eski oyuncu kalmadı, yenilerde bunun kıymetini anlayamadıkları için yükselme sendromunu yaşıyorlar hala.

Aynen öyle.Şu oyun sadece Türk'lerden ibaret değil.Bi çıkın bakın yabancı clan'lara girin.3 senedir yabancı clan'larla haşır neşirim fakat Battle Group olduğu için kıyas yapamam tam olarak ama.Son 3 ayda çeşit çeşit Dar Alan clan'larında geziyorum.Bir tane clandan da Türk clanlardaki gibi tepki görmedim.Onlar da biliyo xbeawolf 87 lvl char'ın ban yediğini.Kimle konuşsam üzüldüm senin adına,nexon'un saçmalığı diyolar.Burda kendi clan'ımdaki adam tutup bana ciddi ciddi "Hack mi kullandın la xbeawolf'da doğruyu söyle" diyebiliyor.O yüzden WR'yi sadece East'ta atılan maçlardan ibaret olarak görmemek lazım.

"Hack mi kullandın la xbeawolf'da doğruyu söyle" diyebiliyor.

Kendin kabul etmedin mi burada ifşan olmadı mı senin? İnan kendi klanında bunu söyleyebiliyorlarsa sana bir bildikleri vardır.

Saygım sonsuzdur abilerimle oyun oynamak için nelerimi vermem ama hakkımızın yenmesine de göz yumamam yani

Ben ne bişeyi kabul ettim ne de ifşam oldu burda.Adamın biri kafasına göre hack bu diye konu açtı.Herkes de tabi bu diyosa doğrudur kafasında olunca hacke çıktı adımız.Yalnız benim anlatmak istediğim başka bişeydi.Ana fikri kaçırmışsın.
Cevapla


Anahtar Kelimeler

Merhabalar., Merhabalar. indir, Merhabalar. Videosu, Merhabalar. online izle, Merhabalar. Bedava indir, Merhabalar. Yükle, Merhabalar. Hakkında, Merhabalar. nedir, Merhabalar. Free indir, Merhabalar. oyunu, Merhabalar. download


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

WRT

WarRockTube

Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu