(25-06-2013, Saat:09:16)YasinKrk Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(25-06-2013, Saat:09:13)Ruthlessleadr Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(25-06-2013, Saat:09:06)YasinKrk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok güzel olduİşlerine gelince Türk takımı olur saten türkiye vermezse cezasını böyle hak yerini bulur.
çok güzel mi oldu ? yabancı ülkeler tarafından türk takımlarının şikeci olarak nitelendirilmesi iyi bişeymi oldu ? bravo devam et kuyruk acını böyle göster
Hiç sorun yok besiktasınkine sevinmiyorum ama fenerbahceye çok iyi oldu
fenerbahçeyi çok sevdiğim söylenemez bize ceza gelmese bile fenerinkine sevinmezdim sonuçta aynı şey kendi takımının başına gelebilicek birşey aynı zamanda türkiyenin itibarınıda zedeleyen bi olay






İşlerine gelince Türk takımı olur saten türkiye vermezse cezasını böyle hak yerini bulur.

![[Resim: cryface.gif]](http://www.warfacetr.com/wp-content/uploads/2013/06/cryface.gif)
![[Resim: AWmRD.jpg]](http://i.imgur.com/AWmRD.jpg)