Forum Gündemi:
Hoşgeldin, Ziyaretçi:  Üye Ol avatar

WarRockTUBE - Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu !
WarRockTUBE - Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu !

WarrockTube Kullanıcılarına Özel İmza Oluşturucu Aktif [TIKLA]
[ ÖNEMLİ ] Suriye TÜRK jetini düşürdü" />[ ÖNEMLİ ] Suriye TÜRK jetini düşürdü

hilalimsin     Güncel Konular     4022     18
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ ÖNEMLİ ] Suriye TÜRK jetini düşürdü
#11
(23-06-2012, Saat:02:48)Murderer Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-06-2012, Saat:02:42)NBKSkillfully Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-06-2012, Saat:02:35)Murderer Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-06-2012, Saat:02:17)NBKSkillfully Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-06-2012, Saat:02:14)Hyena Adlı Kullanıcıdan Alıntı: başbakanın dediği gibi türkiyeyi gaza getirmek istiyorlar

La bu ülke bu zamana kadar başbakanın dediğini yaptıda noldu ? Gaza getirmeye çalışıyolarmış öyle bişey yok abi.Senin jetlerini düşürüp şehit verdirtsinler sonrada gaza getirmeye çalışıyomuş.O zaman Türkiye gaza gelsin abi.Görsün biraz gerçekleri

Senin mantığına göre savaşa girelim cezalarını verelim diyorsunda o öyle kolay değil işte demezler mi adama 35 yıldır it sürülerini bitiremedin bir devletle savaşa gireceksin diye. Ayrıca Suriye'de ki muhalifleri NATO ve ABD destekliyor orada asker kimi görse vurucak halde şu an muhalifler. Biraz aklını kullan olur mu ? Savaşa girmek War Rock'a benzemez biz burda 8 şehit verdiğimizde ne kadar üzülüyoruz orada belki binlerce şehit vericez. Ölmeyi bayılmak sananlar televizyonlarda ve sosyal medyada hadi savaşa girelim diye bi taraflarını yırta dursun daha. Bu savaşa girersek en zararlı çıkan ülke Türkiye olur !
ben illa savaşa girilsin demiyorum ama şehit verildiği zaman yaptığımız tek şey eylem yapıp allah rahmet eylesin demek.Eğer böyle giderse 50 yıl içersinde Türk kökenli insan kalmayacak.Kökümüzü kazıyınca anlarsınız neyin ne olduğunu.

Orda dur bakalım Türk kökenini bitirmek öyle kolay olmaz. Ergenekon destanını unuttun sanırım ? Biz Türkler dünyada 1 tane kalsak bile ürer yeniden bağımsızlığımızı kazanır devlet kurarız bu sözü ben değil yabancı siyasetçiler söylemiş zamanında. Şehit verildiği zaman susmamızın nedeni bu Dünya'da bir süper güç olmamamız onlar ne derse onu yaparız o yüzden galeyana gelme madem bu adamlar ülkenin %50 oyunu aldılar senden benden daha iyi biliyolardır bu işi (!) Amerika savaşmamızı istiyor zaten ki kendisi yardım bahanesiyle yine petrol zengini ülkelerden birini kazansın. Siyasette büyük olaylar dönüyor sen, ben ya da bir başkası bunu anlayamaz.
ayyy. Usta tamam siz devam Tayyibin arkasından yardırmaya. tamam o adamlar ülkenin %50 oyunu almışlar Smile Valla baya bişey biliyorlardır kardeşim. Türk Telekomu 1 yıllık karına sattılar yabancılara Smile Daha biiir sürü yer satıldı özelleştirildi.Yakında oturduğun bina bile yabancılar tarafından satılacak.Ülkede artık kafe isimleri internet kafe isimleri herşey yabancı ismiyle isimlendiriliyo.Oturduğun semtin adı değişecek.Oturduğunun binanın adı değişecek.Çocuğuna koyduğun isim değişecek.50-100 yıl sonra bu ülkede yani kendi toprakların üzerinde azınlık olacaksın.Kimin yüzünden biliyomusun.aha işte oyun %50 sini alan armutlar yüzünden değişecek.Kendi topraklarımızın üzerinde dış güçlerin elinde hayat sürecek nesillerimiz.Eğer sen kendi uçağını yapamıyorsan kendi ihtiyacın olan şeyleri kendin üretemiyorsan ve kendi ülkenden çıkarttığın ve dünyada %67 rezervlere sahip olduğun boru bile amerikaya 10 kamyon gönderip 1 kamyon işlenmiş olarak alıyosan senin jetinide düşürürler aha sende böyle biraz bekleyelim sabrımız taştı ama bekleyelim filan diye avutursun kendini ve senin gibi niceleri.Şehit verildiği zamanda kardeşim çıkarız beraber sokağa kıçımızı yırtarız şehitler ölmez vatan bölünmez diye. O insanlar boş bi hedef uğruna ölüyolar.Şehitlerin yeri Allah katında en üsttedir ama o askerler öldükçe birilerinin cepleri doluyo anlatabildim mi ? Ya 26 şehit verildi demişlerdi.Benim orda arkadaşım vardı burda en az 50 şehit var diyor 50 50 .Bildiğim kadarıyla 50 den sonrada hükümet otomatik olarak düşüyo ama onlar gerçek sayıyı vermiyorlar.Ve daha bir sürü şey burda konuşmak istemiyorum ama bundan yıllar sonra bu toprak bizim olmayacak haberin olsun yani.Ayrıca şöyle bişeyde varki dünyada 1 tane bile Türk kalsa şöyle böyle yapar diyosun.Adolf Hitler söylemiş ama o iş öyle olmaz kardeşim benim.Türkler tabiki bitmez çünkü dünyanın her yerinde bir sürü türk var ama Türk toprakları üzerinde bile kendi egemenliğini sağlayamıyorsan ki sağlayamıyoruz hala dışardan yönetiliyoruz. jetlerinide düşürürler askerlerinide öldürürler.
#12
(!) şu imla işaretinin anlamına bir bak bakalım Smile Kendimi bildim bileli Atatürkçüyüm ben bunuda söyliyeyim o adamlara günahımı vermem. Keşke biraz dil bilgisi bilgin olsaydı Smile
Call of Duty : Modern Warfare 3 oynamak için Steam Hesabım : kerata201


[Resim: on.png] Forum yetkililerine ulaşmak için Tıklayınız [Resim: on.png]
[Resim: on.png] WarrockTUBE TS3 giriş bilgileri için Tıklayınız [Resim: on.png]
[Resim: on.png] Nasıl Ticket atılır? Resimli anlatım için Tıklayınız [Resim: on.png]
[Resim: on.png] Fraps kullanımı ve ayrıntılı anlatımı için Tıklayınız [Resim: on.png]
[Resim: on.png] Tüm Warrock sorunlarınızla ilgili bilgi için Tıklayınız [Resim: on.png]
[Resim: on.png] Warrock indir&kur (Download) anlatımı için Tıklayınız [Resim: on.png]
[Resim: on.png] Foruma nasıl video eklenir ? Detaylı bilgi için Tıklayınız [Resim: on.png]


#13
Sınırları zorlayacak mesajlar yazmayın, kilitlerim F
#14
Savaş falan olmayacak. 3-5 gün sonra kankayız...
[Resim: q2s90.jpg]
[Resim: graphic.png]
     
WWW
#15
Arkadaşlar resmen forum takımı birbirine girmiş. Büyük küçüğe küçük büyüğe saygılı olsun. Attığımız mesajlara biraz daha özen gösterelim aksi takdirde konu kitlenecektir.








Alıntı:Murderer Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(Bugün 02:42)NBKSkillfully Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(Bugün 02:35)Murderer Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(Bugün 02:17)NBKSkillfully Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(Bugün 02:14)Hyena Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
başbakanın dediği gibi türkiyeyi gaza getirmek istiyorlar

La bu ülke bu zamana kadar başbakanın dediğini yaptıda noldu ? Gaza getirmeye çalışıyolarmış öyle bişey yok abi.Senin jetlerini düşürüp şehit verdirtsinler sonrada gaza getirmeye çalışıyomuş.O zaman Türkiye gaza gelsin abi.Görsün biraz gerçekleri

Senin mantığına göre savaşa girelim cezalarını verelim diyorsunda o öyle kolay değil işte demezler mi adama 35 yıldır it sürülerini bitiremedin bir devletle savaşa gireceksin diye. Ayrıca Suriye'de ki muhalifleri NATO ve ABD destekliyor orada asker kimi görse vurucak halde şu an muhalifler. Biraz aklını kullan olur mu ? Savaşa girmek War Rock'a benzemez biz burda 8 şehit verdiğimizde ne kadar üzülüyoruz orada belki binlerce şehit vericez. Ölmeyi bayılmak sananlar televizyonlarda ve sosyal medyada hadi savaşa girelim diye bi taraflarını yırta dursun daha. Bu savaşa girersek en zararlı çıkan ülke Türkiye olur !
ben illa savaşa girilsin demiyorum ama şehit verildiği zaman yaptığımız tek şey eylem yapıp allah rahmet eylesin demek.Eğer böyle giderse 50 yıl içersinde Türk kökenli insan kalmayacak.Kökümüzü kazıyınca anlarsınız neyin ne olduğunu.

Orda dur bakalım Türk kökenini bitirmek öyle kolay olmaz. Ergenekon destanını unuttun sanırım ? Biz Türkler dünyada 1 tane kalsak bile ürer yeniden bağımsızlığımızı kazanır devlet kurarız bu sözü ben değil yabancı siyasetçiler söylemiş zamanında. Şehit verildiği zaman susmamızın nedeni bu Dünya'da bir süper güç olmamamız onlar ne derse onu yaparız o yüzden galeyana gelme madem bu adamlar ülkenin %50 oyunu aldılar senden benden daha iyi biliyolardır bu işi (!) Amerika savaşmamızı istiyor zaten ki kendisi yardım bahanesiyle yine petrol zengini ülkelerden birini kazansın. Siyasette büyük olaylar dönüyor sen, ben ya da bir başkası bunu anlayamaz.
ayyy. Usta tamam siz devam Tayyibin arkasından yardırmaya. tamam o adamlar ülkenin %50 oyunu almışlar Valla baya bişey biliyorlardır kardeşim. Türk Telekomu 1 yıllık karına sattılar yabancılara Daha biiir sürü yer satıldı özelleştirildi.Yakında oturduğun bina bile yabancılar tarafından satılacak.Ülkede artık kafe isimleri internet kafe isimleri herşey yabancı ismiyle isimlendiriliyo.Oturduğun semtin adı değişecek.Oturduğunun binanın adı değişecek.Çocuğuna koyduğun isim değişecek.50-100 yıl sonra bu ülkede yani kendi toprakların üzerinde azınlık olacaksın.Kimin yüzünden biliyomusun.aha işte oyun %50 sini alan armutlar yüzünden değişecek.Kendi topraklarımızın üzerinde dış güçlerin elinde hayat sürecek nesillerimiz.Eğer sen kendi uçağını yapamıyorsan kendi ihtiyacın olan şeyleri kendin üretemiyorsan ve kendi ülkenden çıkarttığın ve dünyada %67 rezervlere sahip olduğun boru bile amerikaya 10 kamyon gönderip 1 kamyon işlenmiş olarak alıyosan senin jetinide düşürürler aha sende böyle biraz bekleyelim sabrımız taştı ama bekleyelim filan diye avutursun kendini ve senin gibi niceleri.Şehit verildiği zamanda kardeşim çıkarız beraber sokağa kıçımızı yırtarız şehitler ölmez vatan bölünmez diye. O insanlar boş bi hedef uğruna ölüyolar.Şehitlerin yeri Allah katında en üsttedir ama o askerler öldükçe birilerinin cepleri doluyo anlatabildim mi ? Ya 26 şehit verildi demişlerdi.Benim orda arkadaşım vardı burda en az 50 şehit var diyor 50 50 .Bildiğim kadarıyla 50 den sonrada hükümet otomatik olarak düşüyo ama onlar gerçek sayıyı vermiyorlar.Ve daha bir sürü şey burda konuşmak istemiyorum ama bundan yıllar sonra bu toprak bizim olmayacak haberin olsun yani.Ayrıca şöyle bişeyde varki dünyada 1 tane bile Türk kalsa şöyle böyle yapar diyosun.Adolf Hitler söylemiş ama o iş öyle olmaz kardeşim benim.Türkler tabiki bitmez çünkü dünyanın her yerinde bir sürü türk var ama Türk toprakları üzerinde bile kendi egemenliğini sağlayamıyorsan ki sağlayamıyoruz hala dışardan yönetiliyoruz. jetlerinide düşürürler askerlerinide öldürürler.


Semih herkez herşeyin farkında ama Menfaat meselesi bu işler. Biz ne kadar konuşsak boş. Bende sana katılmıyor değilim ama bu konusmalar bi fayda etmiyor artık.
İnsan Gerçek Dostlarını Felaket Anında Tanır. Yenilgi Yılları ise iyi bir Okuldur.


[Resim: 333h5wg.png]

[Resim: 15d9f2u.jpg]

[Resim: 29ve63l.png]



Anahtar Kelimeler

Suriye TÜRK jetini düşürdü, Suriye TÜRK jetini düşürdü indir, Suriye TÜRK jetini düşürdü Videosu, Suriye TÜRK jetini düşürdü online izle, Suriye TÜRK jetini düşürdü Bedava indir, Suriye TÜRK jetini düşürdü Yükle, Suriye TÜRK jetini düşürdü Hakkında, Suriye TÜRK jetini düşürdü nedir, Suriye TÜRK jetini düşürdü Free indir, Suriye TÜRK jetini düşürdü oyunu, Suriye TÜRK jetini düşürdü download


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Türk Polis Teşkilatı 168. Kuruluş Yıldönümünü kutluyor rayligh 1 996 11-04-2013, Saat:04:11
Son Yorum: crazyjazz2
  Türk yapımı oyun! Reliant 4 1,337 27-03-2013, Saat:04:03
Son Yorum: hilalimsin
  2000-2013 arasında Türk takımların Avrupada topladığı puanlar MyTh 5 2,744 15-09-2012, Saat:12:15
Son Yorum: Semih K.
  Ankara'dan Suriye'ye nota Keshan22TR 0 810 24-06-2012, Saat:11:20
Son Yorum: Keshan22TR
  Türk Yıldızları Rizede [Gösteri] Criss 3 1,256 24-06-2012, Saat:04:45
Son Yorum: CihadReflex

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

WRT

WarRockTube

Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu