21-08-2012, Saat:06:59
Delirecem ya, büyükbabamlara ziyarete gitmeden önce 2-3 saat oynadın hiç bir şey yoktu.Bir yarım saatliğine gittim geldim.Shift tuşlarının 2 side çalışmıyor.Ve oyun içinde bir anda oyunun sesi kısılıyor.Yardım edebilecek var mı. Kimse yeni klavye al filan yazmasın.






