(01-08-2011, Saat:10:56)Ramazan Çiçek Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar,yeni forum açıldı tamam eyvallah.Ama şu post kasma sevdanızdan kaçının.
Güzelce geliştireceğimize forumun kalitesini düşürüyorsunuz.Bir tane konu açılıyor 10 tane saçma yorum yapılıyor.Nedir bu post kasma sevdanız bilemiyorum.Yeni bir platform açıldığında özen gösterilir ama hiç dikkat etmiyorsunuz.
Kaçının saçma hareketlerden bence.Görüntü kirliliğinden başka bir şey değil.Bu post kasmaklada noluyor anlamış değilim.Ne bu post sevdası bu kadar.
Seloya bak bi konuda 3 yorum yürübe








![[Resim: MLGiuvL.jpg]](http://i.imgur.com/MLGiuvL.jpg)
![[Resim: 7937.jpg]](http://b1109.hizliresim.com/11/9/30/7937.jpg)
