yap kanka aç kanka acıma 1 lvl aç gene aç
vs bu tarz msj atan adamları görmek istemiyorum bu forumda şakasına yapıyosanız özelden yapın konularda yorum atarak değil
sonuç itibariyle arsızlığa giriyor bu arsızlığı yüzsüzlüğüde anca çocuklar yapar ilk okula giden ....
![[Resim: 3awWC.gif]](http://i.imgur.com/3awWC.gif)
![[Resim: 3VvVB.jpg]](http://i.imgur.com/3VvVB.jpg)





