(17-06-2012, Saat:02:48)Reflexiv3 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(17-06-2012, Saat:02:44)Wyborowa Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(17-06-2012, Saat:02:41)bahadır Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(17-06-2012, Saat:02:39)Wyborowa Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kim bunları söyleyen onu da söylede doğrulasın millet ben inanmıyorum bu yazışmalara
Video'yu izledin koştuğuna inandın, buna niye inanmıyorsun ağğmeka
Süper zeka arkadaşım. Bi arkadaşını TS'ye sok VIP ... diye, ... olan yerini karala ondan sonra VIP adına at tut al sana VIP atıp tuttuğun gibi kötü oldu. Ha gerçeği varmış öm geldi şimdi bana bilmiyorum gerçeğini ama nickini falan açıklamaları gerekiyor kimin yazdığı bilinsin ki doğrulansın söylemek istediğim o
Yazan zaten belli eder biraz sonra kendisini, Uğur isim vermek istememiş sadece.
İşte Mustafacım umarım söylediklerimi anlamışsındır sen. Tanımam etmem ben bu adamı ovc olabilir belki fakat ben bu TS konuşmasına inanmıyorum ta ki VIP'den yazan kişinin buraya gelip söyleyene kadar.







