![[Resim: 310820111647082985217_2.jpg]](http://www.sporaktif.com/newpics/news/310820111647082985217_2.jpg)
Zico döneminde Sarı-Lacivertli formayı giyen Mateja Kezman'dan mesaj var.
Fenerbahçe’nin, şikeyle suçlanmasının ardından Şampiyonlar Ligi’nden men edilmesini şaşkınlıkla karşıladığını belirten Sırp golcü, “Fenerbahçe’de çok güzel günler geçirdim. Taraftarın coşkusunu unutamam. Fenerbahçe’nin şike olayının içinde olacağına inanmıyorum. Şampiyonlar Ligi’ne alınmamasına da çok şaşırdım. Zor günler yaşayan eski takımıma destek vermeye hazırım. Bana ihtiyaç varsa, hiçbir maddi karşılık beklemeden dönmeye hazırım. Bonservis sorunum da yok” dedi.
Veteriner Hekimliği,hayvan hastalıkları ve tedavileri,ilaçlar,bakım ve besleme,veteriner fakülteleri,dersler ve aklınızda olan her türlü bilgi için http://www.veterinertr.com & www.veterinertr.com/forum







![[Resim: x0WjO8.jpg]](http://i.hizliresim.com/x0WjO8.jpg)

gerçi güizadan farkı yok ama ![[Resim: userbar17.jpg]](http://img149.imageshack.us/img149/9379/userbar17.jpg)