(13-10-2011, Saat:02:44)xChester Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(13-10-2011, Saat:01:47)Leqendoo Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Şahsen hakkıyla kasan birinin levelinin düşmeyeceği inancındayım ben . Benim chara neden bişe olmuyo o zaman ?
hepimiz hackiz demi)
İlla hack olmaya gerek yok çok gördük proxy kullanıp başka serverlarda power odasına girenleri . Sonra nc atıp tertemiz char diye gelip turkiye serverinde oynadıklarını . Haksız yere banlananlar da olabilir .








)

![[Resim: quotation-daft-punk-work-meetville-quotes-8275.jpg]](http://imgim.com/quotation-daft-punk-work-meetville-quotes-8275.jpg)