Fatih Terim'in gelecek sezon mutlaka kadroda görmek istediği Real Madri'li futbolcu Hamit Altıntop transferi bitti.
Galatasaray'ın Hamit Altıntop'un menajeriyle her konuda anlaştığı ve Hamit'in milli takım kampından sonra sarı-kırmızılı kulübe imza atacağı bildirildi.
Buna göre tecrübeli yıldız, Galatasaray'dan yıllık 3 milyon euro alacak. Kulüpler arasında da anlaşmanın sağlandığının kaydedildiği habere göre, Real Madrid ise Hamit karşılığında Galatasaray'dan herhangi bir bonservis ücreti istemeyecek ama sezon sonu için 2-3 milyon aralığında kupa bonusu alacak.








![[Resim: tumblr_m0wldvgKjg1qa9ufr.gif]](http://media.tumblr.com/tumblr_m0wldvgKjg1qa9ufr.gif)
