03-12-2011, Saat:05:22
Arkadaşlar eskiden oynadığım warrock'a 1 ,2 yıl kadar ara verdim. Ve o sürede Counter Strike 1.6 [Steam] Oynamaya başlamıştım . Oyunda çok ileriye gittik kendi kanalımızı bile açtık. site imzamda var. Benim eski nick'lerim w1lteam l3estking dir tanıyan elbette olur. Bir iki güne kadar 2gb ekran kartı ve 1 gb ram + ses kartı alıp oyuna yeniden dönüyorum hem cs hemde wr yi bir arada oynuyacağım =) Ben Sizden oyunun durumunu öğrenmek istiyorum. Hack vs.. hala varmı ve eskisi gibi mvp vip clanları duruyormu . Bilgilendirirseniz sevinirim. Good luck Have Fun =) Oyunu betasından 3 sene kadar oynamışlığım var. Oyuna başladığımda yalnız başlamasak iyi olur ve clan 'ı şimdiden arıyorum =)
Eskiler Tanır Yeniler Örnek alır
İletişim dark_dewil_35_35@hotmail.com
Gamers Irc Hakkında Herşey & Counter Strike Gather System : www.play0nline.com[/font]
İletişim dark_dewil_35_35@hotmail.com
Gamers Irc Hakkında Herşey & Counter Strike Gather System : www.play0nline.com[/font]








CS Source a geç.