oyunda herkesin bildiği birçok araba var sadece isimleri değişik(mini ye maxi, clio ya muse,vipere spyder XD)
resimlerden grafikler biraz acayip duruyor ama oyunu oynaması oldukça zevkli,yarışlar yapıyorsunuz level kasıyorsunuz,görevler yapıyorsunuz ve gayet zevkli bir oyun clan sistemi clan yarışlarıda var ben oyunu iyi biliyorum tekrardan başlıyorum varsa gelmek isteyen tek bir clanda hep beraber oynayabiliriz beklerim herkes'i gerçekten güzel bir oyun.
![[Resim: driftcity2.jpg]](http://www.gameogre.com/driftcity2.jpg)
![[Resim: Drift-City.jpg]](http://www.gameactors.com/wp-content/uploads/2012/04/Drift-City.jpg)
![[Resim: sr070918215933_2.jpg]](http://ui01.gamespot.com/421/sr070918215933_2.jpg)








grafik desen yok. Berbat
![[Resim: tumblr_m0wldvgKjg1qa9ufr.gif]](http://media.tumblr.com/tumblr_m0wldvgKjg1qa9ufr.gif)
![[Resim: 67vwd.png]](http://c1205.hizliresim.com/x/n/67vwd.png)