![[Resim: 89.jpg]](http://a1109.hizliresim.com/11/9/20/89.jpg)
![[Resim: 109.jpg]](http://c1109.hizliresim.com/11/9/20/109.jpg)
![[Resim: 123.jpg]](http://c1109.hizliresim.com/11/9/20/123.jpg)
İlk 2 maçı biz kazandık.Bio lab'ın ilk maçını onlar kazandı.Bende arkadaşlar flash atmasak kasıyor dedim.Flash ne zamandan beri kasıyo ? dediler bende son patchen sonra kasıyo dedim ama arkadaşlar inat ettiler ve flash attılar.Oyun sonunda adamlara anlatmaya calısıyorum siz mariende flash attnız ama diyor.Kardeşim bi sus diyorum yok siz attınız biz niye atmıcaz diyor.Ve oyun sonunda yer değiştirirken eymenx afk kaldı bizim adam karşıda kaldı buraya geçmek için bekliyor.Eymen baktım afk bende odadan attım.attım geri gelsin dedim odaya girdi ve sen kimsin beni atıyosun niye beni atıyosun helal size bravo estergon böyle zaten haha helal size noldu yemedimi gibi sözler kullanmaya başladılar ve bende bu insan demolarına dayanamayıp odadan attım. 3. ss de görülende lobbyde benim hakkımda yazdıkları şeyler..







![[Resim: MLGiuvL.jpg]](http://i.imgur.com/MLGiuvL.jpg)