(03-02-2013, Saat:10:34)Keshan22TR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(03-02-2013, Saat:10:32)MyTh Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(03-02-2013, Saat:10:31)Keshan22TR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Sen forumu bırakmamışmıydın ?
yavaş yavaş azaltıyom işteKovuyormusnuz direk
Yok la ne kovması. Yetkiliyken bu kadar konu açmıyordun, ondan takıldım.






Kovuyormusnuz direk 

![[Resim: q2s90.jpg]](http://s1307.hizliresim.com/1c/b/q2s90.jpg)
![[Resim: graphic.png]](http://csgo-stats.com/keshan22tr/graphic.png)
