20-02-2013, Saat:08:58
Yaklaşık yazdan beri oynamıyordum zaten. Hesabımda bazı arkadaşlar maçlara falan giriyordu o tarz bir şeyler
sanırsam hesap ban yemiş
Amacım kimseye bu konu altında çamur atmak falan değil bu arada
Feda etmeyen veda edermiş


http://www.youtube.com/watch?v=SFfU2DgbM4c
sanırsam hesap ban yemiş
Amacım kimseye bu konu altında çamur atmak falan değil bu arada

Feda etmeyen veda edermiş



http://www.youtube.com/watch?v=SFfU2DgbM4c







![[Resim: x8a0D7.png]](http://i.hizliresim.com/x8a0D7.png)
![[Resim: fh981.png]](http://b1210.hizliresim.com/12/z/fh981.png)