(11-01-2012, Saat:08:39)LuckyLuck Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ ARGO ]şam üst sokakta maç vardı ona giderdik biz hepdoğru diyorsun çok yetenekli oyuncular var şuan futbol oynamayan veya çok düşük takımlarda oynayan saha ve hoca ortamı iyi olamayanlar ve bulamayanlar şansızBöyle saha ortamı olsa bizde daha yetenekli gençler var.
Belki messi den iyi biri bile çıkabilir.






Böyle saha ortamı olsa bizde daha yetenekli gençler var.