“Kimsenin beni savunmasına ihtiyaç duymuyorum.”
“PSG henüz büyük bir takım değil.”
“Barcelona? Real Madrid lig şampiyonu, Chelsea Şampiyonlar Ligi şampiyonu ve şimdi Barcelona hakkında konuşmayı doğru bulmuyorum.”
Adamın her lafı doğru ya ama Barcelona ya iyi koymuş ahahah







[Video: