(17-08-2011, Saat:12:20)CrazyJazz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: En soldaki her bölümün Başında olan Warrocktube amblemi clan bölümünde clan resmi hizasında olsa çok daha düzenli görünür..
ayrıca yanlış resmi koymuşsunuz Guerrillass bölümüne o resmin bizle alakası yok.
EN ÖNEMLİSİ İSE BU SİTEYE BENİM GİBİ BİR ADMİN LAZIM zamanı geldi!
Buğra abiyle görüşmelerimiz sürüyor..
önerilerinizi dikate alacam başar
NOT:görüşmeleriniz sadece bir kişinin isteğiyle gerçekleşmiyeceğini belirteyim
başvurular açıldığında başvurunuzu yaparsınız yönetim olarak değerlendiririz.
![[Resim: cryface.gif]](http://www.warfacetr.com/wp-content/uploads/2013/06/cryface.gif)
![[Resim: AWmRD.jpg]](http://i.imgur.com/AWmRD.jpg)







![[Resim: 281vk9y.png]](http://i56.tinypic.com/281vk9y.png)
![[Resim: 2n74c2o.png]](http://i56.tinypic.com/2n74c2o.png)