Henüz yeni ticket attım sebebini tam olarak bilemiyorum. Kerim de ben herhangi birşey yapmadım diyor. Ama bilemiyorum. Sebebini Bilmeden kimseyi suçlamak istemiyorum. Herkese İyi Forumlar.
D.N : Kerime herhangi bir suçlama yapmıyorum. En azından ticket cevabı gelmeden.









Kerim'i tanırım charı kasti level düşürecek kadar şeref yoksunu biri değil bence hatayı kendindede aramalısın