Öyle bir diyorki sanki ben piyasa değerinin üzerinde fiyat istemişim. 2. el değeri bu normal istemişim. ee araya bir satış sitesi girince daha mı güvenilir oluyor. Ha madem öyle tatmin oluyorsunuz. alacak olan kişi bana ulaştığında açarım sitede satış konusunu yine site üzerinden hallederiz.
Ürünü almayacak olan gereksiz gereksiz yorum yapmasın rica ediyorum.
millet sıfır ile ikinci ele aynı parayı vermesin diye yazdım buraya. keyfimden yazmıyorum yani. bu arada wyr sahibinden degil hepsiburada yazdım güven meselesine girmeye bile gerek yok.