(03-09-2016, Saat:09:53)Kurnaz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(03-09-2016, Saat:02:48)Zenolu Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(03-09-2016, Saat:02:47)Kurnaz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tebrikler![]()
Yakındır tekrar karşılaşıcaz Ahmet. Ovcnizi dibine kadar açında gelin sökmicek haberin olsun
kardeş bizde ovc degil bilek iş görüyor ama aglıcaksanız atmayalım sonra 3 aylık ss leri atıyoruz ???? varsa 1 senelik filan onlarıda atın
Drej aramıza geleli 1 ay bile olmadı 2. hafta oldu biraz daha sallarsan olur. Bileğin iş gördüğünü 9-1 deki sste çok iyi görebiliyoruz. Ovcnin bileğe kattığı güç olunca da kdniz artışa geçiyor taklalar hızlanıyor vs. Ağlamayı bu sste çok iyi gördük f2 yapıp devamını getirmediğinizi. Atalım atalım ağlayanları tekrar görelim.








![[Resim: DJ26vm.jpg]](http://i.hizliresim.com/DJ26vm.jpg)