(17-11-2011, Saat:04:42)savaasx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: karatas nerde bu konuya cevabi yokmu ?
Geçen gün fifa oynattı arkadaş zorla, evinde pes yokmuş, harbi neden pesi sevdiğimizi bir kez daha anladım.
Çocuk oyunu fifa, saçmalık abidesi.
Pes in en büyük özelliği, oynamayı bildikten sonra, biraz da futbol zekan varsa istediğini yapabilmen.
-Dünyada ki tek futbol simulasyonu.
Al bu da F.MELO Pes oynarken

Bu arada adam benim gibi seviniyor, savaş cam de hatırlarsın xdd
http://www.youtube.com/watch?v=GMPpGYopEik
Haritada virgül kadar ülkede devrim yapan che nin değil! Milyarlık çin'de ihtilal yapan "TÜRK" Osman BATUR'un izinden gidiyoruz.. Biz TÜRK'ü tanır TÜRK'ü söyleriz.!
">Kill4me SATILIK - Fiyat İçin Tıkla[/color][/size][URL=http://img182.imagevenue.com/img.php?image=752166661_tr_122_494lo.jpg]






