14-01-2016, Saat:12:35
(13-01-2016, Saat:10:56)Marquéz ! Adlı Kullanıcıdan Alıntı: işin garip yanı mert buragı nerden tanıyor
İşin garip tarafı bunlar ne ara bu kadar ego yaptı. Hayır bide bilek falan diyorlar 2-3 haftadır girmiyorum oyun mu değişti acaba. En son bilekle oynandığı zamanlarda ben Check clanıyla beringia oynuyordum karşımda da bileğiyle oynayan oyuncular vardı ve yenilmek bile zevkliydi çünkü hakkıyla oynadığına inanıyordun. Şimdi böyle arada güzel insanlar, clanlar çıkıyor toplasan 1000 tane Türk oyuncunun olduğu yerde milletin zevk almaya muhabbete girdiği oyunda sidik yarıştırıyor.
Sakin olun az ne bu hırs bilek falan komik şeyler veriyim eline pentium bi bilgisayar 3 mbit internetle karşında ki adamı bileğinle mi vuruyorsun. Kandırmayın kendinizi oynayın zevkine bakın fazla kasıyorsunuz.






