komik fiyat . asgari ücretle çalışıp sırf arkadaşlarına hava atmak için veya onlardan geri kalmamak için aç susuz dolaşıp bu telefondan alanlar var . iphoneyi bir kere gördüm o da bimeksteydi galiba karpuz kesmece oynamıştım güzeldi
sonra gittim eve nokia 5228 ime yükledim garpuz kesmeceyi aynı şey .






