(03-11-2012, Saat:02:17)Keshan22TR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(03-11-2012, Saat:02:10)MyTh Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Maçlarda bu tür olaylar oluyor ama yinede karşı tarafı incitmemek için konu açarken ne yazcağımızı dikkat edelim.Oyun ile forum karıştırılmamalıdır.Yetkilelerin gereğini yapacağından eminim.Tebrikler...
Serkan şimdi ne yapmamazı istiyorsun bu konuyla ilgili bana açıklar mısın ? Adamlar sövmüş, Harun da koymuş işte ne var yani bunda ? En azından kimin ne olduğunu görmüş oluyoruz.
Eywallah abi
http://www.youtube.com/watch?v=HFfAqZr1Fp0
http://www.youtube.com/watch?v=QmnwrYJiAWw







![[Resim: q2s90.jpg]](http://s1307.hizliresim.com/1c/b/q2s90.jpg)
![[Resim: graphic.png]](http://csgo-stats.com/keshan22tr/graphic.png)
... Bi gün dayanamayıp 70lwl üstü char alıcam