Forum Gündemi:
Hoşgeldin, Ziyaretçi:  Üye Ol avatar

WarRockTUBE - Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu !
WarRockTUBE - Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu !

WarrockTube Kullanıcılarına Özel İmza Oluşturucu Aktif [TIKLA]
Güncelleme sonrası kasma sorunu

citirwrap     WarRock Teknik Destek     1257     5
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Güncelleme sonrası kasma sorunu
#1
Merhaba arkadaşlar. 21.12.2016 tarihinde gelen güncellemeden sonra oyunlarda ilk doğduğumda kasma sorunu yaşıyorum. Bilgisayarımın tüm ayarları performans olarak ayarlı ve ekran kartım seçili, bilgisayarda hiç bir ayar değişikliği yapmadım. Fakat dün aynı ayarlarda oyuna girdiğimde 140 fps alıyorken bugün güncellemeden sonra 50-60 arası fps alıyorum üstelik 8lik odalarda.
Bilgisayarımın özellikleri
i7 6700hq
950m
8gb 2400mhz
240gb SSD
Böyle bi pcnin kasması zaten pek mümkün değil ama maalesef nexon herzamanki gibi bişeyleri çok güzel düzeltmiş.
Cevapla
#2
bu patchle ilgili sıkıntısı var bendede aynı şey olmuştu hiç kasmayan bilgisayar 1 pach'de çok kasabiliyor ama düzelir 1 güne falan
Cevapla
#3
Benimde bilgisayar birden kasmaya başladı yeni mapi oynuyamıyorum bile eskiden 0 kasma vardı
Cevapla
#4
Bazı kişilerde de aynı sorun var bende yok ama çok sunucu ile bağlantı kopuyor . düzelticez dediler ama hala birşey yok.
[Resim: 6mL9z3.png]
Cevapla
#5
Oyuna sürekli yeni bir şeyler eklersen olacağı budur.. Açıkçası dar alanda Patlayıcı, FFA ve ölüm maçı dışında bir şey istemiyoruz. Ne lag sebebi koca kafa, ne zombi ne de diğer modlar. Ayrıca renkli silahlarınız da yerin dibine batsın. Warrock'u sade haliyle sevdik ve paragöz nx açgözlülüğüyle bunca şeye sebep oldu. İSTEMİYORUZ KARDEŞİM.

Madem ki oyunu globale taşıyorsunuz [ ARGO ] avrupada 1 tane serveri bir tarafınıza mı sokacaksınız.. Latin amerika ülkeleri ve uzakdoğu ülkelerinin lagıyla biz uğraşıyoruz BİZ. Böyle bir yola giriyosun açsana madem serverlerini o bölgelere de.
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Hata Oyundan atma sorunu. Microsoft 1 1,021 15-07-2021, Saat:06:06
Son Yorum: nojazz
  Kasma Sorunu ldlkinq12 3 855 05-01-2017, Saat:02:33
Son Yorum: TurkChaoS
  warrock kasma sorunu jeetle11 4 979 26-12-2016, Saat:06:20
Son Yorum: AslanMASHADOV
Şiddet - Korku Oyunu Tekrar İndirne Sorunu Katliamcı 2 621 28-10-2016, Saat:08:26
Son Yorum: Katliamcı
  32 Bit Sorunu blckmurder 4 955 25-06-2016, Saat:07:25
Son Yorum: blckmurder

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

WRT

WarRockTube

Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu