Bir çok kişiye şaka yaptık ve bu şakaları ölümsüzleştirmek istiyoruz.Bu yüzdende FACEBOOK'da deprembey'e ait bir sayfa oluşturduk.Benim aklımda bile yoktu ama ' uNerreicht [ Mustafa ] böyle bir sayfa oluşturmamı istedi.Oluşturduk yavaş yavaş paylaşımlar gelicek.Sanırım bazılarımız bu ses kayıtlarını dınlemek ıcın can atıyorlar.Bazılarınız için saçma olabilir ama önemli olan bu anıları ölümsüzleştirmek.İlerde belki gülmek için bu ses kayıtlarını dinliceksiniz.Daha birsürü duymadığınız komik ses kayıtları var.Bunları faceebok sayfamızda paylaşacağız.Umarım sizde bizi kırmazsınız ve sayfamıza destek verirsiniz. Teşekkürler WRTUBE AİLESİ.
http://www.facebook.com/DeprembeyWasHere







AS
AD

![[Resim: 9rc4sla.png]](https://i.hizliresim.com/9rc4sla.png)