08-07-2013, Saat:10:53
(Son Düzenleme: 08-07-2013, Saat:10:54, Düzenleyen: Soner Ağdaş.)
arkadaşlar aklımda bir fikir vardı eskidende böyle bişey düşünmüştüm ilk adımı ben atıyım dedim belki diğer arkadaşlarımızda bize destek verir
*elimde 4 gb ddr3 2x 1333 mhz kingston ram var fazladan ve ddr2 512 masaüsti ramleri
ayrıyeten atech 4 şu kafe mauslarından elimde var 1 tanede DVD oynatıcı ekranlı şekilde çanta modeli var bunları ihtiyacı olan arkadaşlara ulaştırmak isterim ilk başta ist içi
sizdede böyle fazlalık parçalar varsa ihtiyacı olan arkadaşlar ulaştırmanızı öneririm dolapta durup çöpe gideceğine ...
ihtiyacı olan arkadaşlar bana msj atabilirler
destkelerinizi ihtiyacı olanlardan esirgemeyin
Sana ulaşan arkadaşların bilgilerini bana gönderirsen sevinirim. Adres bilgilerini bana versinler kargo yolu ile elimde bulunan mouse, klawye, bilgisayar parçaları vs. her ne ihtiyaçları varsa elimde olan fazlalık eşyaları gönderirim.
Güzel bir düşünce olmuş. Bu düşünceden ötürü teşekkür ederiz.
sarp sende ihtiyaç sahiplerine verilebilcek ne gibi parçalar varsa bana msj atabilirsn sende ona göre yönlendirmesini yaparız
Suanda elimde hiç bir eski bişey yok ama olunca ilk iş ihtiyacı olan arkadaslara onları hediye etmek .
şu an bana msj atanların isim ve iletişim bilgilerini kayıt ediyorum listeye birde oyun dışından olan arkadaşlarada verilcektir tek şartımız ihtiyacını belgeliycek bir resim kendisiyle beraber örnek mönitör ihtiyacım var
odasında kendisiyle birlikte bi resim ve ne ihtiyacını belirticek şekilde