Forum Gündemi:
Hoşgeldin, Ziyaretçi:  Üye Ol avatar

WarRockTUBE - Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu !
WarRockTUBE - Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu !

WarrockTube Kullanıcılarına Özel İmza Oluşturucu Aktif [TIKLA]
Dost olmak varken düşman olmak niye?

Quantrawz     WarRock Genel     2884     39
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dost olmak varken düşman olmak niye?
#1
Warrock kadar kötü ama bunun kadar saran bir başka oyun oynamadım. Herkes ya hack ya da ovc derdine düşmüş bu günlerde. Bileğiyle oynayanlara lafım  yok. Neden birbirimizi kırmak yerine dost kazanmak istemiyoruz onu da anlamış değilim.  F  Biz birlik olmak yerine birbirimize köstek oluyoruz. Oyunu bırakan arkadaşlarım oldu ailem dağılmış gibi üzüldüm. Bırakın birbirinize saldırmayı. Sizden iyi bir klan olunca hack açmayı. Zevk almaya bakın oyundan. Ve siz, siz olun kimseyi üzmeyin aga. Bir dost, bir düşmandan iyidir!

Lise hocamdan duyduğum bir laf geldi aklıma; Türk'ün Türk'ten başka dostu da düşmanı da yoktur.

Hadi sağlıkcakla kalın, eyvallah!
#2
(01-10-2016, Saat:08:08)Quantrawz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Warrock kadar kötü ama bunun kadar saran bir başka oyun oynamadım. Herkes ya hack ya da ovc derdine düşmüş bu günlerde. Bileğiyle oynayanlara lafım  yok. Neden birbirimizi kırmak yerine dost kazanmak istemiyoruz onu da anlamış değilim.  F  Biz birlik olmak yerine birbirimize köstek oluyoruz. Oyunu bırakan arkadaşlarım oldu ailem dağılmış gibi üzüldüm. Bırakın birbirinize saldırmayı. Sizden iyi bir klan olunca hack açmayı. Zevk almaya bakın oyundan. Ve siz, siz olun kimseyi üzmeyin aga. Bir dost, bir düşmandan iyidir!

Lise hocamdan duyduğum bir laf geldi aklıma; Türk'ün Türk'ten başka dostu da düşmanı da yoktur.

Hadi sağlıkcakla kalın, eyvallah!

dostum benim dostumdan çok bu oyunda düşmanım var burası sanal ortam bırak ne ailesinden bahsediyorsun? saçma sapan konu açmayın
#3
Herkesi bir hırs bürümüş gidiyor 2 kill fazla vurunca bir ego 1 maç kazanınca sanki önemli bir bok yapmış gibi havalar neyseee
“I feel as if I had opened a book and found roses of yesterday sweet and fragrant, between its leaves.”
#4
(01-10-2016, Saat:08:08)Quantrawz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Warrock kadar kötü ama bunun kadar saran bir başka oyun oynamadım. Herkes ya hack ya da ovc derdine düşmüş bu günlerde. Bileğiyle oynayanlara lafım  yok. Neden birbirimizi kırmak yerine dost kazanmak istemiyoruz onu da anlamış değilim.  F  Biz birlik olmak yerine birbirimize köstek oluyoruz. Oyunu bırakan arkadaşlarım oldu ailem dağılmış gibi üzüldüm. Bırakın birbirinize saldırmayı. Sizden iyi bir klan olunca hack açmayı. Zevk almaya bakın oyundan. Ve siz, siz olun kimseyi üzmeyin aga. Bir dost, bir düşmandan iyidir!

Lise hocamdan duyduğum bir laf geldi aklıma; Türk'ün Türk'ten başka dostu da düşmanı da yoktur.

Hadi sağlıkcakla kalın, eyvallah!

Haklısın aga ama 15 16 yaşındakilerle doldu forum birbirleriynen ego yarıştırıyorlar eski ortamı ve dost luk ları özlesekde yapacak bi şey yok ve büyük ihtimal seni anlamayıp saçma sapan yorumlar atacaklardır boşa ugraşmışsın yazmak için warrock daysa durum daha beter ovc ve hack kimin daha iyiyse ve kim daha çok para basıyorsa o pro oldu artık boşa zaman kaybı auto lose warrock tr
#5
Mert zaten kavgacı kişilik Kahkaha Benimle dahi kavgalı. Sorsan sebebini bilmez. Benim ona karşı bir tavrım yok zaten sanal kavgaları kaale almam. Ama şu bir gerçek Mert sen dost kazanmak yerine düşman arıyorsun. Daha bu gün oyunda ben herkese söverim yazdın Kahkahaasdaa Sana kalmış beni ilgilendirmez ama benim dost bildiğim insan çok. Hele ki sizin klanda Kaan ve Gürkan başta olmak üzere ve tabiki cengo (Ahmet)


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Hesap niye kapatıldı ? Microsoft 8 1,826 31-10-2012, Saat:01:04
Son Yorum: kursat28
  [ ÖNEMLİ ] Oyuncu Olmak ! HakanKOSOVALI 46 4,406 26-06-2012, Saat:04:37
Son Yorum: qreatricky
  War Rock'ta katil olmak için bir fırsat Murderer 7 1,430 15-12-2011, Saat:11:49
Son Yorum: Nemoonline

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

WRT

WarRockTube

Ücretsiz WarRock Türkçe Destek Platformu