21-10-2018, Saat:07:21
(20-10-2018, Saat:06:06)leviathan Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(20-10-2018, Saat:02:44)Harun Uslu Adlı Kullanıcıdan Alıntı: ne yapsak başkan tekrarmı başlasak ya
Gerek yok ya la oyun bitik oyunda cash bile alırken dolarla alıyon
tl ılede alısverıs var hesabım seçeneklerde ama cash asırı pahalı kafanıza gore baslarsan harun ozelden bana mesaj atarsın iyi forumlar








![[Resim: PQ55b9.jpg]](http://i.hizliresim.com/PQ55b9.jpg)
düzeltiyorum