Gelelim asıl konumuza ben geçen senelerde bi şarkı duymuştum adını da biliyordum fakat unuttum.Şöyle bi nağmeleri vardı bilen biri veya hatırlayan biri söylerse cennetten arsa satın almış olur.Şarkıda söz yok onun için işim çok zor ama bi şansımı deneyeyim dedim.Dün açtığım konuda yardım etmeye çalışanlar oldu , eyvallah.Fakat [ ARGO ] [ ARGO ] espri yapacaklar , konu dışına çıkacaklar uğramasın mümkünse
İpuçları;
Haa aaaa haaaaaaaa haaaa aaaa haaa aaa haaaaaaaaaaaaaaaaaa haaa aaa haaaaaaaaaaaaaa aaaa aaa aaaa aaaa aaaaa aaaaaaaaa aaaaa aaaaaa aaaa aaaaa diye bi ses var şarkıda.Güzel sesli bir bağyan söylüyor
Şarkıda hiç söz yok ve eski bir şarkı.Aradan ufak ufak ritimler geliyor davula serçe parmağınızla vurmuş gibi düşünün.Bulana en büyüğünden galp <3







![[Resim: graphic.png]](http://csgo-stats.com/76561198150789054/graphic.png)

[Video: