bu ortamdakilerin hepsi beta oyuncusu nerdeyse beta zamanında hack kullanmayan insan yoktur oyunun zevkini alamamıştır ozamanlar hack sitesi sessiz.com vardı oyun nx geçti ve sessiz.com kapandı
bu hack'i nexonun yaptığını herkes biliyor biz hackten ban yedik GM XERnesto konu açmıştı ve 15 gün sonra ovc olanlar scripting yapanlar falan ban yiyceğini söyledi ve 3 ay önceydi bu neyse ondan yana ne ovclerden kimse ban yedi anca lafta hepsi
adamlar %30 speed hackle oynuyor adamı banlamıyorlar lanet oyunda neyse benim dediğim gibi oyunda haksızlık olduğu için bende bırakıyorum
herkes allaha emanet oyunun tadı kalmadı kimse maç atmıyor oyunda zevk denilen birşey yoktu zaten oyuna bi clandakiler ve 1 kaç kişi için giriyordum hepiniz sağlıcakla kalın






